Policejní passat R36

Pasivní antiradary jsou v České republice legální a proto jejich obliba a prodejnost stále stoupá. Lidé si je ale často pletou s laserovými rušičkami, které na rozdíl od pasivních antiradarů vysílají impulzy a tím znemožňují policejnímu radaru změřit vozidlu rychlost. Mezi pasivním antiradarem a laserovou rušičkou je tedy zásadní rozdíl, co se týče legálnosti.

Laserové rušičky jsou ale dnes vyráběny velmi rafinovaně a jejich používání je spojeno s parkovacím asistentem, otvíračem elektrických bran, nebo rozsvěcovačem venkovního osvětlení. Při případné policejní kontrole se tedy můžou vydávat třeba za parkovacího asistenta. Některé antiradary využívají na lokalizaci radaru dvě antény, jednu vepředu a druhou vzadu. Po zachycení mikrovln vysílaných radarem vás antiradar informuje, ze které strany je vykonávané měření rychlosti. Kupříkladu, když se k vám zezadu přibližuje policejní auto s radarem, tak vás dokáže na to upozornit prostřednictvím rozsvícených šipek na panelu.

Některé antiradary dokážou zjistit také počet radarů, které jsou umístněny na krátké vzdálenosti od vás. Toto ale neplatí pro tzv. úsekové měření, které provádí policejní Passat R36. Takovéto měření je prováděno za pomoci kamery, která je umístněna v policejním vozidle. Policejní Passat R36 se zařadí za vaše vozidlo a zvýší svou rychlost nad povolenou úroveň. Pokud jim bude vaše vozidlo ujíždět, nahrají vás na kameru ve vozidle a posléze vás zastaví a zaplatíte pokutu za překročení rychlosti. Proti úsekovému měření vás bohužel neochrání žádný antiradar, protože úsekové měření nevysílá žádný signál, který by dokázal váš antiradar zachytit.

This entry was posted on Pátek, Prosinec 30th, 2011 at 15:35 and is filed under Auto-moto. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Post a Comment

You must be logged in to post a comment.