Vyhodnocení efektivní reklamy

ATIM je první informační systém pro řízení internetového marketingu, který Vám nabízí jako jediný systém pro internetový marketing, unikátní možnost řídit a vyhodnocovat efektivitu investic do reklamy na internetu. Při provozování e-shopu je efektivní řízení investic do internetové reklamy stěžejní záležitostí. Při investících do reklamy je pro Vás jako provozovatele zásadní otázkou, kolik Vás stojí získání objednávky z určitého zdroje na internetu, abyste mohli následně rozhodnout, kam investovat peníze opravdu efektivně. K této informaci jste doposud mohli příjít například porovnáním faktur za reklamu a výsledku z Google Analytics. ATIM je první systém, který přináší naprosto unikátní možnost on-line výpočtu, na kolik Vás přišla objednávka a z jakého zdroje byla generována. Atim jako systém pro internetový marketing Vám pomůže při rozhodování do jaké reklamy je nejvhodnější investovat, protože jenom v Atimu si můžete vyhodnoti své investice do internetového marketingu. Pro tvorbu marketingové strategie k udržení stávajících zákazníků a získání zákazníků nových nám pomáhá crm marketing. Klíčem pro úspěšnou CRM iniciativu jsou správná a konzistentní data zákazníka přístupná on-line v celé IT infrastruktuře. Důležité je si uvědomit, že řešení CRM se dotýká prodeje, servisu i marketingu, a to při udržování spokojenosti zákazníka.

This entry was posted on Úterý, Prosinec 14th, 2010 at 10:38 and is filed under Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Post a Comment

You must be logged in to post a comment.