Zpětné odkazy
Jste-li provozovatelem internetových stránek, určitě chcete, aby se o Vašich stránkách vědělo. Právě v tomhle vám dokážou jednoduše pomoct zpětné odkazy. Platí zde pravidlo, že čím více zpětných odkazů směřuje na vaše internetové stránky, tím jsou zajímavější právě pro vyhledávače. Internetový vyhledávač pak stránky, které mají kvalitní a velké množství zpětných odkazů považují obsahově za zajímavé. Je důležité si uvědomit, že počet zpětných odkazů potřebných k tomu, aby váš web byl umístněn při vyhledávání před vaší konkurencí, musí být rozhodně větší, jinak se konkurence objeví před vámi. A proto musíte své webové konkurenty překonat a musí být na váš web více odkazováno. Zpětné odkazy dokážou zásadně ovlivnit návštěvnost vašich stránek. Jednou z možností jak získat zpětné odkazy je například PR článek. U zpětného odkazu je také důležitý přilehlý text, který ho doprovází a jeho kvalita. V případě, že chceme mít relevantní zpětné odkazy, musí být vše tématicky sladěno i pokud se jedná o popis textu. To dobře napsané PR články rozhodně splňují a lze k nim přidat i fotografie. A sami o sobě mohou působit jako skvělá reklama, které není v dnešní vysoké konkurenci nikdy dost. Vliv na kvalitu zpětných odkazů a i to jak jsou zpětné odkazy silné pro vyhledávače mají ještě například PageRank, stáří domény nebo i to zda zpětný odkaz směřuje přímo na homepage.